пʼятниця, 27 січня 2017 р.

Вчитель. Яке гарне і ласкаве слово!

Вчитель. Яке гарне і ласкаве слово! Коли промовляю його, мені завжди на душі стає тепліше. Я люблю своїх вчителів за чуйне ставлення до мене, за цікаве пояснення нового матеріалу, за їхнє терпіння. Основне їх завдання – навчити учнів жити, долати перешкоди, читати, писати, рахувати, гарно розмовляти, шанувати дорослих і один одного. Коли я приходжу до школи, мені здається, що заходжу до власної домівки, бо у ній панує такий затишок і спокій, як і у моїй родині. У нашому навчальному закладі панує атмосфера співтворчості між учнями та вчителями.
Найтепліші почуття відчуваю до своєї першої вчительки – Усік Римми Вікторівни. Вона для мене є доброю, лагідною, справедливою, чуйною: як друга мати, клопоталася вона про нас.
Навіть і зараз, коли мій клас, пішов до «дорослої» школи, я пам’ятатиму її завжди. Часто згадую її чудову посмішку, її добрі очі, тихий, спокійний голос, який лине, мов колискова пісня. 
Перша вчителько, Риммо Вікторівно, Ви були й залишається для мене якоюсь незвичайною людиною. Мені хотілося щоранку швидше прийти до школи, бо Ви будете знову розповідати щось цікаве й захоплююче. Завжди мене хвалили і заохочували краще працювати. І кожен учень намагався перевершити себе.
Моя перша вчителька дала мені дуже багато знань. Вона взяла мене у перший клас зовсім маленькою дитиною, нічого не розуміючою, а відпустила від себе практично сформованою. І скільки б років не минуло, пам’ятатиму її уроки доброти й щирості, сподіваюся, що виправдаю її довіру в мене, у мої здібності. Сподіваюсь, що їй було з нами дуже легко. Вклоняюсь перед нею…
Усі вчителі, які навчають мене та інших дітей, заслуговують на повагу та шану. Кожен педагог закоханий у свій предмет, повністю віддається йому, заради того, щоб донести нам те невідоме, що ми ще не знаємо. Кожен учитель чекає від учнів відповідального ставлення до його уроків, повагу до вчительської праці. Коли ми сумлінно та творчо підходимо до виконання предметів, – це найголовніше для вчителя. 
Велике вам спасибі за те, що ви є!..
Шановні вчителі!
Вітаємо Вас з професійним святом! Висловлюємо Вам щиру подяку за невтомну працю, за великий талант і покликання сіяти мудрість і знання, за любов до дітей і рідного краю.
Бажаємо Вам, дорогі педагоги, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя. Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива, а в усіх Ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача!

Гриб Мілана

Немає коментарів:

Дописати коментар