пʼятниця, 27 січня 2017 р.

Очаків – перлина біля моря

Для мене Очаків – найкраще місто, тому що це моя земля, де я народився, виріс, вчуся і живу. Мені все подобається в місті: вулиці, парки, нові і старі будівлі, привокзальна площа, моя рідна школа. Часто милуюся пам’ятниками архітектури, гуляючи вулицями, із задоволенням ходжу до музеїв, бібліотеки, де багато пізнаю нового для себе.

Історія мого міста Очакова - давня, унікальна і неповторна. Підтвердження цьому всьому його імена: давньогрецьке і давньоскіфське - Алектор, слов'янське і литовське - Дашів, татарське - Кара-Кармен, Джан-Кармен, Озю, турецьке - Ачи-Кале, російське - Ачаков, і вже звичне для нас - Очаків. Кожна епоха залишала в історії міста частинку себе.
Очаків був закладений у 1492 році кримським ханом Мергли Гіреєм, на місці литовської фортеці Дашів, і спочатку мав назву Кара Керман (Чорна фортеця).
Коли Очаків належав туркам, то мав назву Ачі-Кале, що в перекладі з турецької означає «фортеця біля виходу у відкрите море». З часом ця назва в російській мові змінилась і набула – Очаків.
Місто розташоване на березі Чорного моря, тому сміливо можна сказати, що Очаків – перлина біля моря. Влітку до нас приїжджають багато туристів, щоб помилуватися містом; ознайомитись з архітектурними пам’ятками; відпочити на пляжі та поплавати в чистій, теплій морській воді; подихати повітрям, насиченим ароматом різнотрав’я. 
Очаків – курортне місто, воно неодмінно повинно бути гарним і чистим! І тому кожен житель повинен дбати про чистоту міста. На жаль, я ще не зовсім дорослий, щоб зробити свій внесок у розвиток міста, але все ж таки намагаюся будь-яким чином допомогти своєму місту.
В Очакові багато гарних і затишних місць, де можна поспілкуватися з друзями та відпочити. Та найбільше мені подобається бувати на морі, де можна відпочити, засмагати, погратися з друзями в різні ігри. На морі я відпочиваю, як морально так і фізично. Мене заспокоює плескіт води та спів морських чайок, зігріває теплий золотистий морський пісок . Та, на жаль, літо таке коротке і швидко плине. Залишається згадувати дні, проведені на морі, і чекати нового літа.
Отже, Очаків – моє рідне місто і частина мого життя:
                           Вулиці умиті – гарні й світлі,
                           І в повітрі більше не пилинки.
                           Рідне місто, будь завжди привітним!
                           Рідне місто – я ж твоя частинка!
Саме тут минають найкращі роки мого дитинства і пройде моя юність. В Очакові живуть мої батьки, друзі й рідні. І саме тому Очаків для мене є найдорожчим місцем у світі.

Березюк Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар