пʼятниця, 27 січня 2017 р.

Моє маленьке, але таке затишне місто Очаків

Я відчуваю себе щасливою, бо народилася й живу на такій чудовій мальовничій землі – у нашій славній Україні. Для мене батьківщина – це блакитне небо і вечірні зорі, зелені ліси і широкі поля, повноводні річки й глибокі озера. Це рідна домівка, друзі, знайомі – усі, з ким розділяєш дорогоцінні хвилини життя. Це історія мого народу з радісними і сумними сторінками. Батьківщина – це земля, з якою пов’язуєш своє життя. І для кожної людини вона найрідніша. Здавалося б, Батьківщину можна змінити та забути про неї. Але це не так, адже де б ти не був, завжди хочеться повернутися туди, де ти народився, де пройшли твої дитячі роки. Для мене рідний край не можна проміняти ні на що!
Де б я не була мені завжди хочеться додому. В той край, який для мене найрідніший. Це моє маленьке, але таке затишне місто Очаків. Навіть коли я виїжджаю в інші міста, то на кінець подорожі починаю сумувати за ним, і скоріше кортить повернутися. Я раніше не замислювалась наскільки Очаків – це дороге для мене місце, але коли тривалий час була не вдома, то мені забракувало чогось рідного. Адже завжди виїжджаючи, тут залишається частинка моєї душі. Для мене – це місто найкраще, адже найрідніше!
У місто Очаків можна дуже легко закохатися. Воно завжди приймає тебе тепло й ласкаво та відкриває свої обійми для всіх людей, які приїжджають сюди. Очаків відомий всім своєю неповторною історію. Багато легендарних битв відбулися саме на цій землі. Про це свідчать архітектурні та культурні пам’ятки, музеї, в яких можна переконатися в цьому, та неначе полинути в ті часи. 
Очаків невеликий за розмірами. Його компактність є великою перевагою - непотрібно багато часу, щоб дістатися в необхідне місце. Молодь має можливість знайти собі будь-яке заняття до смаку. Адже в цій місцевості для тебе відкриті всі двері, де ти можеш реалізувати свої таланти.
Кожен раз переконуюсь, що це місто особливе. Воно розташовано біля величного Чорного моря, й ти можеш завжди насолодитися шумом води та прибоєм.
На жаль, на фоні плюсів бачаться й мінуси, а деякі з них дуже значні. Одним з таких є екологічні проблеми міста. Очаків гарний, але іноді досить брудний. Йдучи по вулиці, можна розгледіти викинуті пляшки, пакети та недопалки. Вони можуть валятися прямо на узбіччі доріг. Це дуже поширена проблема, але мені здається вона легко вирішується. 
Іноді нам ставлять питання: «Щоб ти зробив б для свого міста?». Насамперед я хотіла б вирішити екологічні проблеми та запровадити більше місць, куди можна було б піти усією сім’єю. Мені здається тоді б Очаків було б ідеальним містом. Я мрію про день, коли б навіть з висоти пташиного польоту можна було б побачити Очаків зеленим, квітучим та чистим. І там не було б димової завіси, бо транспорт використовував би екологічно чисте пальне. 
Не дивлячись ні на що, я дуже люблю своє місто. В ньому є багато місць, де можна відпочити. Найулюбленіше –це парк. Адже там можна зібратися з друзями, сім’єю та чудово провести час. Малечі є де пограти, і вона із задоволенням бавиться на гойдалках та сміливо скатується з гірок. Я полюбляю туди ходити, адже там завжди добре, можна просто посидіти та поміркувати.
Я вважаю, що моє місто є найкращим. Незважаючи на низку проблем, я все одно люблю свій рідний Очаків. Я впевнена, що місто відродиться і стане ще кращим, а наше покоління, сподіваюся, докладе до цього всі свої зусилля .
«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину», - ці легендарні слова Василя Симоненко навіки оселилися в моєму серці та крокуватимуть зі мною по життю

Дунічевська Тетяна


Немає коментарів:

Дописати коментар